Ain't nobody dope as me I'm just so fresh, so clean

God morgon. Min crazy ass syster ringde mig precis och sjöng hysteriska sånger tills jag vaknade. Då ser man ut som på bilden ovan...Livet för en arbetslös kan vara ganska chill (fast fett trist och fattigt) eftersom att jag inte har vaknat tidigare än halv 12 på vääääldigt länge. Därför är det en mindre chock för mig att vara vaken redan halv 9. Jag kanske somnar på väg till bussen. BTW! JAG VILL KISSA PÅ MINA JÄVLA GRANNAR SOM REDAN SPELAR SKITDÅLIG MUSIK!!!!! FAN VA JAG HATAR DOM!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! Okej, nu fick jag ur mig det. Ska handla julklappar nu (intresseklubben antecknar) och ikväll ska jag hem till fina fröken freja (allitteration, jag är fett smart och lärde mig nåt på svenskan) och äta middag och mysa med henne och min mami linnea <3 kommer bli bäst! Nu ska jag borsta mina tänder, annars kanske min lillebror kommer svimma när han vaknar...Aja, hej då. Ha en dålig dag. Jag hatar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0