Bä bä vita lamm.

Vad är grejen med alla ovärda och oattraktiva saker som finns??? Jag hade tänkt göra en lista på fett ovärda/oattraktiva saker. Så kom jag på att en sån lista är galet ovärd, men jag bryr mig inte. Jag har inget liv. För tillfället väntar jag på posten. Det är kul.
  • Tjejer som har låga jeans som skär in i fläsket. Inte hett
  • Att man bli mobbad av comhems support för att man inte fattar hur fjärrkontrollen funkar.
  • Att inte bara bli mobbad av en som jobbar på comhems support. Utan 3!! TRE stycken!
  • Charmiga killar. Så jävla ovärt. Man vet fan inte vilken fot man ska stå på. Jag tror jag talar för alla tjejer när jag säger att charmiga killar SUGER! Dom är så jävla jobbiga. Lixom palla bli alldeles fnittrig och äcklig framför nån. Usch. Jätte usch.
  • Att man inte alls ser lika snygg ut som brudarna i reklamerna när man provar sina kläder. Sen när man tvättar sitt hår. GOSH! VEMFAN ser så snygg ut när man tvättar håret?! Måste öva.
  • Stargate SG-1. No need to say more. Fast jo. Varför har dom metallbitar på pannan? Och varför, GUD VARFÖR, har tjejen dom där gråa slingorna??
  • Full Emily:
  • Faktumet att jag har bott i pyjamas.
  • Tjejer med mustasch. MYCKET SYNLIG MUSTASCH! Alla andra ser den. Märker dom inte nånting själva?
  • När man har saker mellan framtänderna. Speciellt om man pratar med en charmig kille och står och skrattar. Hett.
  • Att fastna i sina alldeles för små jeans.
  • Tjejer och killar som tror alldeles för mycket om sig själva. Som tror att dom har FETT bra stil, men som ser ut som tanter och säger att dom är skitsmarta fastän alla vet att det är världens största lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0