Elleeeeer?

Me are home now. Me are happy. Fast egentligen vet jag inte om jag är det. Så fort jag tror att jag är glad hör jag nåt annat i mitt huvud, en annan melodi, någon annans melodi. En melodi som inte försvinner hur mycket jag än försöker. Kanske för att jag inte vill att den ska försvinna? Palla mig. Jag har ingen aning om vad jag skriver ens. Kanske dags att sova? ÖÖÖÖÖHHHH
Min Dag har varit soft iaf! Började med att planera in mitt liv efter tv:n. Inget ovanligt med andra ord. Efter att ha kollat på project runway med slajni drog vi till stan för att shoppa, men vi råkade fastna på Louie Louie med varsin avokadomacka. SEN shoppade vi! Hittade en nyårsklänning. NIIIIICE TYP! Sen drog slagni hem för att leka husfru hos sin frejjjzooor. Jag stannade kvar i stan. Drack en glögg-milkshake (awesome!!!) på sns och sen åt jag sushi. Min mage är glad iaf. TJOHOOOOOO (som somliga säger när dom ramlar.....)!!! Fan va den här bloggen är trist. Vill dö lite nu! Men vem är egentligen rolig klockan 02.11?? Förmodligen dom som är ute och fezzztar nu...Man borde nog gjort samma sak! Då lunde man haft nåt vettigt att skriva! OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ ska inte tråka ut er mer höhöhöhöh
Detta är förövrigt min nyårsklänning! Ska pimpa med lite coola grejer till och med skitstort hår och awesome sminkning! (Åh nej, modeblogg....inte nåt som jag skulle skriva. KISS!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0