Gratislista - winter edition

I somras skrev jag en gratislista. Nu tänkte jag va fett cool och skriva en gratislista. WINTER EDITION! Fast egentligen när jag tänker på det är är den inte helt gratis. eller jo, för mig. eftersom att jag bor hemma och är aspatetisk. :( *tycker synd om mig själv*
  • Gå ut och promenera i snön. - Fast det är fett jobbigt att promenera (man kan dö. LOVAR!) och det är kallt ute. STANNA INNE ISTÄLLET!
  • Gå till närmaste backe och stjäl en pulka - Visserligen också utomhus och man måste gå dit, MEN det känns väldigt bra att stjäla någonting från ett barn. dom är så hjälplösa. och dessutom är det kul att åka pulka. för er som faktiskt har ett iq över 50; använd hjälm! (tips från coachen)
  • Ät lussebullar - Nu tänker ni säkert "men det kostar ju pengar ditt cp!" men haha på er! det behöver det inte alls göra. öva på att göra puppy eyes framför spegeln i några dagar och sen går du till första bästa person, flashar dina puppy eyes (eller dina boobs om du har några) och efter nån timme kommer du ha lussebullar i din mage!
  • Kasta snöbollar på tanter.
  • Kasta snöbollar på barn.
  • Kasta snöbollar på gubbar
  • Ja, ni fattar. kasta snöbollar helt enkelt.
  • Kolla på Paradise hotel. Världens bästa program.
  • Starta en diskussionsgrupp. Som helst ska handla om Paradise hotel.
  • Sitt inne på facebook hela dagen. fast då krävs det att du har en dator och internet att leecha från.
  • Sjung julsånger.
  • Lär dig tälja. typ smörknivar.
  • Ge bort dina hemmagjorda smörknivar i julklapp. Sno lite folie av mamma och pappa och vips har du ett flashigt presentpapper!
  • Starta en blogg. fett trist iof.
  • Bli hypokondriker. Min nya hobby.
  • Få influensa. Då tycker folk synd om dig och köper saker.
Nu orkar inte jag skriva mer. det va kisstråkigt. jag ska kolla på the hills istället. mycket roligare. vem kommer kirstin välja? brody eller justin-bobby??? spännande!
God jul. Hoppas ni alla får fula paket! (fast till mina vänner...typ alla 3...jag hoppas era blir fina!)

Kommentarer
Postat av: christina

hahaha, tälja smörknivar... FETT SMART PRESENTIDÉ!! justin-bobby är det bästa namnet jag vet. jag ska få fyra söner och de ska alla heta så.

2009-12-16 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0