Härmapa.

Bara för att Linnea är så jävla bra så snodde jag hennes lista. JAG HÄRMAR DIG, OKEJ??? Vi är bäst btw.
Hur gammal är du om fem år? öööh...typ 24. 
Vem tillbringade du minst två timmar med i går? martin, victor, viktor först i stan och sen alex i bjh. 
Hur lång är du? 164 cm...midgetgirl in da house.
Vem ringde du senast? mami. 
Vem ringde dig senast? syster. Fick det senaste skvallret från cali!
Hur löd det senaste sms:et du fick? "stackare...det e natt :p hoppas du kommer hem utan probs! <3 pusspuss" från anakin höhö.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda.
När såg du senast din mamma? I förrgår. Fett längesen...
Vilken ögonfärg har du? bruna.
När vaknade du i dag? 06.20. döda mig.
Vad gör du om 10 år? kollar säkert fortfarande på DOOL (days of our lives), är fett screwed up och har ett patetiskt jobb. optimistisk tjej idag...bajsdag!
Vad skrämde dig om natten som barn? det som skrämmer mig nu. vilket typ är allt! det går nog snabbare att skriva det jag inte är rädd för. på den listan ingår typ kattungar...fast dom kan va läskiga ibland. så jag är rädd för allt.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? när martin nästan puttade ner en tant från perrongen. hon blev arg. moahahaha!
Hur stor är din säng? typ jättestor. fett värt att inte ha en pojkvän och att ha världens största säng :D
Har du stationär eller bärbar dator? min är bärbar, fast familjens är stationär. 
Är du social? om jag vill. tycker illa om många människor så jag pallar inte alltid va social, men om jag känner för det kan jag vara social. åh, jobbig mening. hatar mig själv. ska dö nu, tja då. 
Vad dricker du till frukost? mjöööölk!
Kan du spela poker? hahahahahaha AS IF! kan spela finns i sjön.
Är du en beroendemänniska? jao.
Vill du ha barn? venne asså. kanske. fast bara om jag får döpa ungen till nåt tufft. typ juno eller XERXES!
Kan du några andra språk än svenska? om man är halvamerikan är det soft om man kan engelska. så mitt svar är; ja, jag pratar engelska. jävla ollonskalle! (full emily. fast jag är inte full...aja.)
Har du någonsin åkt ambulans? troor inte det
Vad behöver du köpa? ett liv.
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och booze! snodde svaret direkt från linnea för det stämmer så bra!
Äger du dyrbara smycken? en ring från efva attling och min gammelmormors bismarckhalsband i guld. 
Vilket är ditt favoritprogram på tv? seinfeld. fast det är repriser, men whatever bitch.
Klädesplagg du senast köpte? sammetsklänning från monki. 
Vad ska du göra imorgon? ingen jävla aning.
Vad ska du göra idag? sooooova. är trött som ett cp.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? hahahaha en dvd-box...BAYWATCH! haha jag e så cool. 
Flirtar du mycket? haha...hahaha...haha...ha...ja, fast nej. är inge bra på att flirta. 
Kan du byta olja på bilen? ehhhh brukar folk kunna det?
Vad borde du göra? nåt vettigt. typ städa. 
Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar inte på radio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0