It's a man's world

Män (fast de flesta är verkligen inte män, utan killar eller snarare POJKAR!!!) verkar ha det så mycket lättare. Så jag tänkte att man kanske skulle ta och bli man? Kan ju va rätt soft faktiskt.
Fan va snygg jag är i mustasch *tihi* (kissie-style. okej, om det bara är jag som är töntig och IBLAND läser hennes blogg så tycker hon att hon är fett snygg och asbra och har inga problem att säga det). Typ såhär skulle jag se ut som jag var man. SKITFOXY! Och jag skulle döpa om mig till nåt coolt och manligt...Typ XERXES! Det är ju manligheten i kvadrat. Nu ska jag kolla på tv. God natt från XERXES (namnet måste förövrigt alltid stavas med stora bokstäver för att manligheten ska visas fullt ut).

Kommentarer
Postat av: lajniiii

hahahaha, XERXES!!! bara osar manlighet

2009-12-17 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0