Jag ba "tja"

Typ hej!
Jag har inte orkar skriva på ett tag, inte för att jag slutat va bitter, nejnej...Sånt ska vi inte ens skoja om!! Jag har helt enkelt inte pallat. Har så mycket annat viktigt för mig. Vi kan låtsas som om det är sant i alla fall. Right? Mitt liv är galet coolt just nu. Jag kommer dö av en influensa. Känns kul. Okej, jag överdriver lite. Men jag känner mig mer eller mindre döende. Fan va tråkigt det är att blogga. Suger verkligen på det här.
Livet är mer eller mindre sugigt i kvadrat just nu, men jag blir lite lyckligare när jag och linnea drömmer oss bort till större och bättre äventyr i Barcelona eller NYC! MÅSTE helt enkelt bli av. MÅSTE bort från Svedala och H-by Hood. Orkar inte med att jag till exempel inte ens kan göra en ASSNYGG undercut för att jag kanske inte kan få jobb då. Orkar inte heller med att vissa saker bara inte försvinner hur mycket man än försöker. KISS. Alltså inte som i puss på engelska, utan kiss som i urin. URIN. You get it. Aja, ingen läser i alla fall. Ganska nice, då kan jag skriva vad jag vill *tummen upp*.
Förresten. Kom att tänka på en grej idag. När slutade man egentligen med softa barntandkrämer (heter det så? tandkrämER?? låter mobbat) med typ Bamse på tuben?? Lixom, när kom man på att det va sjukt mycket coolare att borta sina tänder med Colgate? Nu har jag nåt att tänka på när jag ska somna inatt. Tufft.
Laterz.

Kommentarer
Postat av: christina

halla, är jag INGEN till dig kanske? va? vavava??? haha, mmm uriiiin. fett med mys! har du tänkt på att mäns urin luktar typ asmycket starkare än kvinnors?? fy faaaaan jag blir sä jävla äcklad. det är anledning NOG att bli lesbisk tycker jag. och fyfan för arbetsgivare och fördomar. undercut vore så jääääla snyggt pårej va!!

2009-12-07 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0