Konstig...t

Minst sagt konstig kväll på konstig (höhöhöh jag e rolig) igår. Människor från det förflutna (*djup tjej som gillar parenteser*) var där, vilket var väldigt intressant...vet inte ens vad jag ska skriva. mitt huvud spårar ur lite. Lajni banan var där också och var sjukt snygg som alltid! Tyvärr råkar alla Stockholms klubbar suga och konstig var aslame och det var bara massa fjortisar och banener där med spermafläckar (okej, internt) på händerna. PALLA lixom! Sist jag var på konstig var jag charmig som få. Jag var inte lika charmig igår. Mest förvirrad. Och dryg. hehehehehe.
kSist på konstig satt jag mest på golvet...sött! Idag har jag en awesome blandning av bihåleinflammation, bakfylla och migrän. Muuuuuums <3 Älskar mitt huvud. Nu kollar jag på Coyote Ugly. Kan va tidernas sämsta film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0