Party typ.

Allt går så bra. Mitt liv är så jävla awesome. Fast nu var jag ironisk. Jag är överdramatisk brud numero uno! Loves me ibland. Jag vill ha nyår nu. Vill se skitbra ut och ha världens snyggaste klänning, galnaste frillan och nåt freakylocious smink. Allt blir så storslaget i mitt huvud. inte undra på att man jämt blir besviken. Men i år, just detta nyårsfirande ska bli bra! Det har jag bestämt. Måste sluta detta omtumlande år med nåt bra. Måste sluta det genom att va glad som fan. Om det inte blir nån nyårskyss från något manligt håll så tänker jag fan attackera Linnea. YOU BETTER WATCH OUT, 'CAUSE I'M GONNA GET YA! *läskig tjej*. Jag orkar inte skriva mer nu. Det är trist. Mycket roligare att skvallra om saker. ska nog starta min skvallerblogg iaf. Aja, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0