SOOOFT!

Jag har precis tillfrisknat från min evighetslånga influensa. typ iaf. fast egentligen inte. men som min käre vän R. Kelly skulle säga "If I just believe it, there's nothing to it". fast han tror ju typ att han kan flyga (crackhead?) och han gillar att göra orena saker med 16åringar. JAJAJA! jag är frisk! trodde jag! but ooooon no! nu har jag bihåleinflammation. Det går bra för mig just nu känner jag. Nån som vill ge mig en high-five? anyone? snälla...?
Ska förövrigt döpa om min blogg till antingen hypokondriker-bloggen eller mittlivsugerochvärldenhatarmig-bloggen. Skriv ett julrim om vilken jag ska ta så vinner ni nånting av mig (tja, wannabe kenza). typ ett tomt pringlesrör med en dikt i.
(eftersom att christina är den enda som läser min blogg så kan jag ju utnämna dig till vinnare direkt??)
GRATTIS CHRISTINA DU HAR VUNNIT ETT TOMT PRINGLESRÖR MED EN DIKT I!!

Kommentarer
Postat av: christina

är det en dikt... eller är det en viss svensk popkilles låttexter citerade? hihihihi

2009-12-16 @ 18:00:50
Postat av: christina

glad är jag i alla fall!!! jag vill tacka min familj, allah, och mest emily för att hon är så himla awesome!! och kanye west för att han är pinsammare än mig. det uppskattas. <3

2009-12-16 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0