Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn

Jag måste vara sjuk eller nåt (hypokondrikern i mig är igång igen...). Saker man aldrig trodde skulle inträffa inträffar, det omöjliga händer med andra ord. Vill sparka på mig själv litegrann, men det skulle ju faktiskt se totalt mobbat ut. Har en miljard saker att tänka på och ibland kan ju låtar säga mycket mer än vad man själv kan säga. Fast ibland är det totalt otippade låtar...Jag skyller på att jag är en trasig tjej. Åh, fett svår och troubled jag låter nu. Svår är jag inte, mest bitter, men troubled kanske jag är. Har ju massa asvärda i-landsproblem. Soft. Venne vad jag ska skriva. Jag hatar ju att blogga och fattar fortfarande inte varför jag gör det. Jag avslutar mitt galet onödiga inlägg med en bild på mig. Jag tänker förövrigt börja kalla mig själv för albino-girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0