tjocka amerikaner

Nu har jag överlevt första veckan i staterna. Det jag fascineras mest av är att Californien (jag vet att det stavas Kalifornien på svenska men det ser fett dumt ut och det här är min blogg så jag tänker stava hur fan jag vill) är en ganska "hälsosam" stat jämfört med andra. Människorna är väl ganska fit och äter helt okej. Med "okej" menar jag snabbmat endast till middag inte till frukost och lunch! Wow (inte wow som i "world of worcraft". Vilket jag absolut inte spelar....typ...inte längre i alla fall...) på den! Däremot när man kom till Disneyland va det typ samlingsplatsen för konstiga och tjocka människor. Även för bleka, vilket passade mig och min bleka kropp perfekt! Det mest enastående var att de otroligt överviktiga människorna kunde hyra små rullatorer så de slapp gå! De kunde sitta och äta samtidigt som de tog sig runt i parken. Visst är USA ett härligt land?! ALLA möjligheter finns verkligen här <3

Nu ska jag lägga av med ironin en liten stund och gå och äta lite fettig mat jag med. Life's awesome!

ps. jag gillar paranteser ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0