Nörd, my ass!

Jag förstår inte riiiiiiktigt det senaste inlägget som handlar om att jag skulle vara en så kallad "nörd". Alla vet ju att jag kan vara det coolaste som finns, så att jag skulle vara en nörd är ju bara befängt! Jag spelar absolut inte dataspel och pluggar aldrig...kommer sent till skolan gör jag varje dag också och skolkar jämt...öööh...typ iaf. Falska anklagelser är inte awesome. Har hört att galna katter attackerar sånna som anklagar onekligt coola personer för att vara nördar. Mmmmmhm!

Eftersom att man inte fick någon sömn inatt hade jag en ytterst seg dag...Jag somnade minst 4 gånger under en lektion. Vad är egentligen grejen med att ha sjukt tråkiga redovisningar för klassen? Tror dom verkligen att nån kommer hålla sig vaken? Palla att människor är fett korkade. Nu måste jag plugga massa äckliga saker eftersom att våra lärare har kommit på att vi ska hata skolan ännu mer så att vi är så lyckliga som man kan bli när vi tar studenten. Omtänksamt av dem. Verkligen. Tack. Mmm.

Fast innan jag pluggar tänker jag ta en powernap så att jag orkar sitta uppe hela natten (jag är fortfarande INTE en nörd!) och skriva religion och filosofi. Hade också tänkt sitta och tjura ett tag på grund av en irriterande händelse från idag. För varför skrattar folk när någon säger någonting som är gaaaaaaalet tråkigt, töntigt och fett högstadie-ish? Awkward som fan.

Okej, nu ska jag sova och drömma lite softa drömmar. Helst om att slippa Hässelby...Nice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0