Jävla cpnyår.

Asså nyår. Så jävla överskattat. Först lagade jag, Louise, Linnea och Martin mat som mot all förmodan blev GOD!!! Jag är fortfarande i chocktillstånd. Det blev värsta middagen asså, komplett med sugrör i rödvinet. Nice typ. Sen drog vi till en fest i Skälby. Kul att jag knappt kommer ihåg nånting efter klockan elva typ, förutom att jag inte kunde stå upp på 12slaget och bara ramlade om och om igen. Sen minns jag nånting om poserande med svärd? Hände det? SNÄLLA HJÄLP MIG MINNAS! Annars var väl nyår ganska misslyckat för min del. Slutade i besvikelse. Soft att en del personer verkligen inte kan ändras och bara leker med en jämt. DU ÄR DUM I HUVUDET! Japp. Slänger upp lite bilder nu, är så jävla bakis att jag knappt kan ställa mig upp. Jag älskar mitt liv.
Party med sugrör i vinet!
Min lilla älskling med jättefin fluga!! <3
Så jävla snygg *dör*
Jag såg ut som bakgrundssångerskan i E-type höhöhöhöh
Lovely Louise <3
Too hot to function!
hahahahaahahaha
Jag älskar mina asvärda bildtexter förövrigt. haha.

Kommentarer
Postat av: Fruf

Nyår är för pussies! Kommer du ihåg att vi pratade typ kl 5? Skruttisen, du var ganska borta.. Jag ba "Var är Linnea och dom" "Jag vet inte" Freja upprörd "Har dom bara lämnat dig utan att säga något?!" Emily svarar "Jag vet inte, jag kommer inte ihåg!" Skrufen, jag uppmanade dig att åka hem då, gjorde fröken det? Du får gå ut med oss imorrn och glömma dina sorger, nyårsaftonar är för töntar (då kan vi berätta om vår flippade nyår förra året, inte okej!) Pussipuss! (aslångt, jag vet, kan inte hantera free space)

2010-01-01 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0