Yoda är läskig.

Jag ligger ensam i min säng och kollar på Star Wars. Fan va jag inte lät cool nu. blev bjuden att vara med Linnea, Freja och Lisa och dega ikväll, men smarta (och hiskeligt bakfulla Emily) tackade nej. Nu sitter jag och känner mig ensam och ångrar som fan att jag inte drog dit. Buhu :( Typ fett deppig dag idag, men jag blev lite gladare när Linnea sa "vi var alldeles för snygga för dom där festerna!" och JAAA FAN, det var vi absolut! Tack för dom fina visdomsorden Linnea <3 jag har tråkigt som en jävla hora utan kunder. Okej, fattade inte min liknelse alls. Så jag tänker sno ännu en av Linneas listor. Den som handlar om 2009.
1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog studenten, hustlade som aldrig förr haha, var med i en musikal, blev moster, fick mitt första jobb haha. säkert andra grejer också, men jag kommer inte ihåg. 
2. höll du några av dina nyårslöften? hahahahaha nej. mitt nyårslöfte var att inte hustla så många dudes. det varade ju länge...
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? min älskade syster! <3
4. dog någon som stod dig nära? nope :)
5. vilka länder besökte du? bara usa. 
6. är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en fast lön, access till systembolaget (vilket jag kommer ha! :D:D:D)...och mer snygga männnn. jag snor Linneas svar rakt av! kunde inte säga det bättre själv!!
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 6 augusti och 17 maj. 
8. din största framgång 2009? att bli moster! hihi
9. största misstaget? gjort alldeles för många. blir bara deprimerande att rabbla upp alla. 
10. har du varit sjuk eller skadat dig? bara haft influensa. fast det var inte så bara.
11. bästa köpet? min jacka från monki 
12. vad spenderade du mest pengar på? utekvällar, kläder och godis hihi.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? ellie och mina fina vänner.
14. vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? there's a light that never goes out. 
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och. har haft mina gladaste och ledsnaste stunder 2009.
16. vad önskar du att du gjort mer? jobbat och pluggat mer och definitivt varit mindre arg.
17. vad önskar du att du gjort mindre? varit arg.
18. hur tillbringar du julen? med min familj.
19. var du kär i år? jaaa, väldigt.
20. favoritprogram på TV? true blood
21. bästa boken du läste i år? Romeo & Juliet
22. största musikaliska upptäckten? öööh....oj, svårt. slowdive kanske. 
23. något du önskade dig och fick när du fyllde år? kläder tror jag.
24. något du önskade dig men inte fick? ja, ett eget land. 
25. vad gjorde du på din födelsedag 2009? var på knast och efter"festade" med djs haha. 
26. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, massa saker. men jag tänker inte va värsta jobbiga ungen och ba "åh det är så synd om mig. läs om mina problem." dumhuvuden. 
27. hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart, svart, svart, korta shorts och höga midjor!
28. vad fick dig att må bra? mina bros and hoes <3
29. vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning, typ jättemånga haha.
30. vem saknade du? min papi och sheena.
31. den bästa nya personen du träffade? jag är en härmapa och skriver typ som Linnea...inte fått så många nya vänner, men jag har lärt känna några mycket bättre. Till exempel Linnea, Coster, Freja och Lisa.

Kommentarer
Postat av: christina

awwwies! duu jag kommer hem om 10 dagar igen. haha!

2010-01-04 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0